wtorek, 16 kwietnia 2013

Zabawa z prezentami - przepis na rewelacyją niespodziankę!

Z miesiąc temu wzięłam udział w zabawie na blogu PREZENTUJĘ PREZENTY , swoją drogą szczerze polecam, bardzo fajne pomysły można znaleźć!
Okazało się, że załapałam się!
Wymieniłyśmy się z A. (nie wiem czy mogę podać imię...? ;-) mailami, ucieszyłam się bardzo, podziękowałam i po 2 dniach o wszystkim zapomniałam! Święta, studia, kilka małych przewrotów, goście itd...
Jakie było moje zdumienie, gdy dziś przybył pan listonosz i wręczył mi paczkę... Nie malutkie zawiniątko, ale naprawdę sporą paczkę!
Podejrzewałam, że mąż coś zamówił, a może syn, ale obaj się wyparli. Otworzyłam, a tam sympatyczny list i cudowna niespodzianka! Wiosna przyszła!





Świeczkę w lampionie od razu zapaliłam! Łakocie idealnie podnoszą nastrój, a do tego kula musująca do kąpieli i zapach zielona herbata! Aj, na zdjęciu brakuje jeszcze kubka, pięknego w jedyny właściwym kolorze - zielonego! A prosiłam byś nie szalała!! ;)
Naprawdę bardzo dziękuję! 

Teraz do meritum! Jak już wspomniałam, paczka przyszła do mnie w wyniku zabawy krążącej po blogach "Podaj dalej", tak więc teraz ogłaszam ciąg dalszy!
Chętni wpisują się w komentarzach pod tą notką, nick lub imię, adres mailowy i może dwa słowa skąd was przywiało/namiary na swoje blogi :-P , do 20 kwietnia 23.59 - Dam wam więcej czasu, ponieważ mój blog raczej przypomina pustynię, niż ulice Nowego Jorku... :-D
W niedzielę 21.04 zrobię losowanie i wygrane 2 osoby dostaną maila z prośbą o swoje dane do wysyłki!

Postaram się by zawartość paczki dla obdarowanych też była miłą niespodzianką!




2 komentarze:

marga77 pisze...

blogi zwariowaly juz zupelnie, ale mile takie wariactwo :)))

nie pisze sie jednak na prezentowanie, czasu brak, a tu zaraz Chiny :)))

Asia Prezentuje Prezenty pisze...

Hihi, wszyscy tak mają że na początku nie wiedzą skąd ta paczka ;) ale najważniejsze że się spodobała i muszę przyznać, że lampion z zapaloną świeczką wygląda magicznie